تخفیف ویژه پکیج‌های زبان

مهاجرت به استرالیا

مهاجرت به استرالیا یکی از محبوب ترین مقاصد مهاجرتی برای افراد مختلف از سراسر جهان است.

ما به شما کمک میکنیم!

مهاجرت امری چالش‌برانگیز است و برای افرادی که شرایط لازم یا اطلاعات کافی و درستی ندارند، می‌تواند سخت و پیچیده باشد؛ اما ما در شرکت کرانه روشن فردا تلاش میکنیم این نگرانی را برای شما رفع کنیم. شما میتوانید فرم ارزیابی مهاجرتی پر کنید تا کارشناسان با بررسی شرایط بهترین مسیر مهاجرت به استرالیا در مقابل شما قرار دهند.

استرالیا یک کشور پیشرفته با اقتصاد قوی، فرهنگ متنوع  و طبیعت زیبا است که برای زندگی، تحصیل و کار فرصت های زیادی ارائه میدهد

مهاجرت به استرالیا 2024

انواع ویزای استرالیا

ویزای استرالیا و شرایط اخذ آن، با توجه به محدودۀ سنی افراد، سطح تحصیلات، سوابق کاری، میزان سرمایه، تمکن مالی و مواردی از این قبیل، متغیر است. در این جا برخی از اصلی‌ترین انواع ویزاهای استرالیا آورده شده.

براي كسب اطلاعات در مورد امكان اخذ ويزاهای اسكيل وركر و تحصیلی با ابتدا فرم ثبت نام مهاجرت به استرالیا را پر کنید.

ويزای مهارتی (اسكيل وركر)

اين ويزا مختص افرادی است كه ميخواهند با توجه به مدرک تحصيلی و سابقه كاريشون ويزای كاری و اقامت استراليا را كسب كنند. ویزای اسکیل ورکر استرالیا دارای سه ساب‌كلاس، ویزای 491، 189 و 190 ميباشد. اگر زير ۴۵ سال داريد از خارج يا داخل استرالیا ميتوانيد برای ویزای مهارتی استرالیا اقدام کنید.

ویزای تحصیلی

استرالیا یکی از کشورهایی است که دارای یک سیستم آموزشی برجسته و شناخته‌شده جهانی است. دانشجویان از کیفیت عالی دوره‌های تحصیلی و تدریس توسط اساتید مجرب بهره‌مند می‌شوند. ویزای تحصیلی استرالیا یکی از مسیرهای مهم برای مهاجرت و فراگیری تحصیلات عالی در این کشور است.

ویزای ازدواج

استرالیا ویزاهای ازدواج مختلفی برای افرادی که می‌خواهند با شهروند یا ساکن استرالیایی ازدواج کنند، ارائه می‌دهد. ویزای ازدواج به عنوان بخشی از برنامه‌های مهاجرت خانواده ارائه می‌شود که در چند سابکلاس مختلف مثل ۳۰۰، ۸۲۰ و ۸۰۱ تقسیم میشود.

ویزای توریستی

این ویزا به افرادی که قصد دارند به استرالیا سفر کنند برای گردشگری یا بازدید از خانواده و دوستان اجازه ورود می‌دهد. ویزای سابسکلاس ۶۰۰ شامل چهار جریان مختلف است: جریان گردشگری، جریان تجاری بازدید کننده، جریان خانواده و جریان توافقنامه‌های تجاری. ویزای توریستی استرالیا می‌تواند برای مدت‌های مختلفی، مانند 3، 6 یا 12 ماه صادر شود.

ویزای والدین

ویزای والدین (Parent visa) استرالیا به والدین افرادی که اقامت دائم یا شهروندی استرالیا دارند اجازه می‌دهد تا به صورت دائم به استرالیا مهاجرت کنند. این ویزا به والدین امکان می‌دهد تا با فرزندان خود در استرالیا زندگی کنند. ویزای والدین در چندین زیرشاخه موجود است، از جمله ویزاهای موقت و دائم، ویزای والدین قبل از بازنشستگی (Aged Parent visa) و ویزای والدین معمولی.

ویزای جاب آفر

ویزاهای پیشنهاد شغلی استرالیا، برای کارفرمایانی که به دنبال جذب نیروی کار ماهر از خارج از کشور هستند، طراحی شده‌اند. این نوع ویزاها اغلب به کارفرمایان امکان می‌دهند تا نیروی کار مورد نیاز خود را در صورتی که نتوانند نیروی مناسب در داخل کشور پیدا کنند، از خارج از کشور استخدام کنند. ویزاهایی مانند ویزای نیروی کار ماهر مورد حمایت کارفرما شامل ویزای موقت (۴۸۲) و ویزای دائم (۱۸۶ و ۱۸۷) مییاشد.

پکیج آموزشی زبان PTE

کاملترین دوره آموزشی برای آزمون PTE

فرم ارزشیابی برای ویزاهای مهارتی

مشخصات متقاضی

نام و نام خانوادگی *
جنسیت *
سن *
وضعیت تاهل *
آیا در استرالیا خویشاوند دارید؟
نوع ویزای درخواستی؟ *
شماره تماس(تلگرام) *
ایمیل *

اطلاعات تحصیلی

مدارک تحصیلی به ترتیب از آخرین مدرک به اول *
رشته تحصیلی *
دانشگاه *
سال فارغ التحصیلی *

سوابق کاری

عنوان شغلی *
تعداد سال های سابقه کار *
آیا میتوانید فیش حقوقی ارائه دهید؟ *

وضعیت زبان انگلیسی

سطح زبان انگلیسی *
آیا تاکنون امتحان PTE یا آیلتس داده‌اید؟ *