تخفیف ویژه پکیج‌های زبان

مهاجرت پزشکان عمومی به استرالیا

مهاجرت پزشکان عمومی به استرالیا مستلزم گذراندن چند مرحله کلیدی است که شامل ارزیابی صلاحیت‌های تخصصی، اخذ ویزا، و ثبت‌نام در سازمان‌های پزشکی مربوطه در استرالیا می‌شود.

امنیت شغلی و درآمد بالا

حقوق پزشکان در استرالیا بسته به تخصص، تجربه، مکان کار، و نظام پزشکی متغیر است اما حقوق و درآمد یک پزشک عمومی در استرالیا سالانه در حدود 90.000 تا 180.000 دلار استرالیا می باشد

استرالیا که از باثبات ترین کشورهای جهان از لحاظ اقتصادی و سیاسی و اجتماعی است یکی از مقاصد محبوب پزشکان در سراسر دنیا است.

مهاجرت پزشک عمومی به استرالیا مستلزم گذراندن چند مرحله کلیدی است که شامل ارزیابی صلاحیت‌های تخصصی، اخذ ویزا، و ثبت‌نام در سازمان‌های پزشکی مربوطه در استرالیا می‌شود. در اینجا یک دید کلی از مراحل معمولی ارائه می‌دهیم:

ارزیابی صلاحیت‌های تخصصی

ابتدا با در از سازمان ECFMG آمریکا تاییده اصالت مدارک خود را بگیرید. این سازمان پس از ارزیابی های لازمه به شما یک Confirmation number میدهد.

سپس در سایت سازمان AMC(Australian Medical council)  یک پورتفلیو بسازید و تاییده سازمان ECFMG را در پورتفلیو ساخته شده قراردهید.

پس از دریافت EPIC ID  دانشنامه و مدارک تحصیلی و ریز نمرات رو در پورتفلیو بارگزاری کنید.

پس از بررسی های لازمه جهت تایید اصالت مدارک شما از طرف سازمان AMC به شما تاییده شرکت در آزمون MCQ داده خواهد شد.

پس از قبولی در آزمون MCQ و آزمون های زبان انگلیسی مانند IELTS, OET, PTE سازمان AMC به شما تاییده نهایی میدهد.

امتحان MCQ:

یک امتحان ۱۸۰ دقیقه ای با ۱۵۰ سوال که توسط سازمان Pearson ارائه میشود و پس از دریافت تاییده شرکت در آزمون از AMC  میتونید برای امتجان ثبت نام بکنید

اخذ ویزا

پزشکان می‌توانند از طریق اسپانسرشیپ توسط یک کارفرما ( ویزاهای 482 و 186 ) یا از طریق ویزاهای مهارتی مستقل (مانند ویزای کلاس 189 یا 190) اقدام کنند.

پس از گرفتن تاییده کارفرما باید قبل از اقدام برای ویزا آزمون Pre Employment structure clinical interview  را با موفقیت بگذرانید.

ثبت‌نام در سازمان‌های پزشکی استرالیا

Medical Board of Australia (MBA):
پس از موفقیت در امتحانات AMC و اخذ ویزا، پزشکان باید برای ثبت‌نام در MBA اقدام کنند تا بتوانند در استرالیا به طور قانونی تمرین کنند.

Provider Number برای کار در استرالیا:
پزشکان همچنین نیاز به دریافت شماره ارائه‌دهنده از Medicare Australia دارند.

پس از اخذ تمامی مجوزهای لازم، پزشکان می‌توانند در بیمارستان‌ها، کلینیک‌ها یا مراکز بهداشتی در استرالیا استخدام شوند و کار خود را آغاز کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر ابتدا فرم مشاوره مهاجرتی ما را پر کنید

پکیج آموزشی زبان PTE

کاملترین دوره آموزشی برای آزمون PTE